¡Vamos! - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Carmen - WaarBenJij.nu ¡Vamos! - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Carmen - WaarBenJij.nu

¡Vamos!

Blijf op de hoogte en volg Carmen

08 Juli 2013 | Nederland, Mierlo

Na maandenlange voorbereidingen gaat het dan nu eindelijk écht gebeuren! Aaaah spannend! Ja ik vind het heel erg spannend! Op dit moment rijden pap, mam, de zusjes, de broer en moeder van Kay en ik richting Schiphol. Op naar een heel nieuw avontuur! Iedereen hartstikke bedankt voor de leuke en lieve berichtjes. We gaan er een onvergetelijk avontuur van maken!! Ik ga jullie via deze weg zoveel mogelijk van mijn nieuwe ervaringen laten mee genieten. Adiós amigos!! ❤

  • 08 Juli 2013 - 09:39

    Jannie:

    Ha Carmen,

    Spannend, zo lang naar uit gekeken en nu gaat het avontuur beginnen.
    Goede reis.
    Groetjes,
    Jannie x

  • 08 Juli 2013 - 13:02

    Rosa:

    Een goeie reis geniet ervan gr van ons en ons mam

  • 09 Juli 2013 - 21:12

    Maria:

    ha die Carmen
    hebben jullie een goede reis gehad?
    wat zijn de eerste indrukken?

    groetjes Maria en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mierlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2016

De laatste etappe

20 Juli 2016

Alles is grooooooooot!

07 Juli 2016

O Canada

18 Juni 2016

Zuid Nieuw Zeeland

08 Juni 2016

Noord Nieuw Zeeland
Carmen

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 15882

Voorgaande reizen:

25 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: